Super senior-jubilanter på Kjekstad

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 21. november 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

90 år og golf - Går det an?

Anne Marie Nilsen og Ivar Hasselknippe er to av våre eldste medlemmer som spiller golf flere ganger ukentlig på Kjekstad Golfklubb. Begge runder 90 år i 2018. Vi kjenner de begge som positive og glade golfere, som også er mer enn villige til å hjelpe til når det trengs.

Anne Marie sier at hun har satt stor pris på golfbilene de to siste sesongene, da det blir litt i lengste laget å gå en mil flere ganger i uka, mens Ivar forteller at han ikke har tenkt å begynne med golfbil på mange år ennå.

Kjekstad Golfklubb er stolt over å ha så fantastiske medlemmer som Anne Marie og Ivar. Vi gratulerer så mye med jubileet, og ønsker de lykke til videre smiley