Turneringskomiteen trenger flere medlemmer

Av: Geir Kvam  |  Publisert: 16. februar 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Har du lyst til å bidra med å arrangere turneringer?

Golfsesongen er snart i gang og i år som før skal vi arrangere et bredt spekter av turneringer. I år kan vi skilte med Narvesen Tour, NSG Uttaksturnering, NM divisjon 2, NM senior, Sissener Pairs, Østlandstour og Elg Cup.

Vi har selvfølgelig våre egne klubbturneringer også: Singel- og Parturneringer, 17. Mai-toget, SommerEclectic, Klubbmesterskapene og Mestergolfen. Til dette trenger vi flere hender som ønsker å bidra til det brede turneringstilbudet Kjekstad Golfklubb alltid har hatt.

Ønsker du å lære å sette opp turneringer i Golf Box, og kanskje lede turneringer? Kanskje du kan tenke deg å sitte i Scoremottaket? Være Starter eller Forecaddy? Eller rett og slett bidra der det trengs?

Alder, kjønn, god eller dårlig form, slice eller hook, høy eller lav HCP, har ingen betydning. Det du trenger er ekte golfglede, og et ønske om å være med og hjelpe i Kjekstad Golfklubb.

All nødvendig opplæring vil selvfølgelig bli gitt, også utdannelse i turneringsledelse fra NGF dersom det er interessant.

Geir Kvam
tlf: 98083964