Utesesongen over for i år

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 7. november 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fra og med tirsdag 8.11.2022 stenger banene og driving range for i år

Banene og driving range stenger nå for i år. Det har vært flere uker med større nedbørsmengder som gjør det vanskelig for oss å holde banene åpne fremover.

Til nå har vi hatt en fantastisk sesong med gode spilleforhold. Besøkstallene på banene og driving range har vært like høye som fjoråret. Vi benytter anledningen til å takke alle medlemmer, sponsorer og gjester for utesesongen 2022.

Selv om utesesongen nå er over, holder Kjekstad Golfklubb fortsatt åpent frem mot ny utesesong som starter i 2023. Simulatorsenteret, Kafeen, Proshop, Trackman studioet og Trenerne våre holder åpent gjennom hele vinteren. Se mer info på hjemmesidene våre.

Trenerne våre har laget egne "vinterpakker" for trening som er blitt populære. Her kan du også ta med en venn. De som trener og spiller regelmessig gjennom vinteren blir garantert mer tilfreds med sin egen golf. Man unngår å bruke mange uker neste vår med å finne tilbake til den gode svingen. Mer om Vinterpakken finner du her.

De forskjellige gruppene våre arrangerer egne konkurranser i simulatorene våre gjennom hele vinteren. Her kan alle melde seg på. Juniorene spiller og trener på fredag ettermiddag. Det er også mulig å booke en golfsimulator alene eller sammen med venner. Det er plass til maksimum 4 i hver simulator. Link til simulatorene og booking av instruksjon finner du her.

Fremover vil det også være muligheter til å handle julegaver i vår Proshop. De mest populære julegavene pleier å være gavekort som du kan bruke til alt eller verdikort til simulatorene.

Med hilsener fra Kjekstad Golfklubb
Bjørn Lohne