Vennskapsklubben Grini Golfklubb

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 5. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gode venner er godt å ha

Vennskapsklubbene, Kjekstad GK og Grini GK, har i flere år hatt et samarbeid for noen medlemskategorier. Samarbeidet har utviklet seg positivt, og nå styrkes dette ytterligere for å stimulere til økt besøk og aktivitet hos hverandre smiley.

Alle medlemskategorier:
Alle medlemmer i hver klubb, uavhengig av medlemskategori, får 25 % rabatt av enhver tids gjeldene greenfeepriser. Avtalen gjelder hele sesongen, både hverdager, helligdager og helg. Rabatten registreres automatisk ved booking. Alle medlemmer kan delta på hverandres turneringer (eksklusiv Klubbmesterskap).

For Junior gjelder følgende:
Alle spiller gratis hos hverandre ved selskapsrunder
Gratis rangeballer til egen trening

Ytterligere medlemsfordeler:
Gjelder for de som har senior medlemskap (fullt medlemskap) i Kjekstad Golfklubb: Fritt spill på Grini Golfklubb for kr. 1 600,-. Eget skjema for bestilling finnes på hjemmesidene under siden "Medlemmer".

Ta kontakt med Administrasjonen hos Kjekstad Golfklubb, eller Grini Golfklubb, for ytterligere informasjon.