Vi minnes Per Reidar Aunet

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 15. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Sammen med 61 andre gledet Per Reidar Aunet seg til å ta fatt på årets første senior turnering. Dessverre ble han ikke ferdig med runden.

Til tross for stor innsats fra medgolfere og ansatte samt et mannsterkt hjelpeapparat inklusiv helikopter, stod ikke livet til å redde. Tusen takk til alle for snarrådig innsats.

Våre tanker går først og fremst til familien i denne stunden.

Per Reidar kom til oss sammen med mange fra Hurum Golfklubb. Han gjorde seg bemerket med sin glede for golfen, og klarte å forsyne seg av Premiebordet mer enn en gang. Reidar gled fort inn i vårt senior miljø, og det er tydelig fra reaksjonen ved klubbhuset, at han hadde veldig mange gode venner som vil savne han dypt. Han gledet seg over golfen sammen med oss, og det vil vi ta med oss videre med takknemlighet.

Per-Erik Thomassen
Kjekstad seniorkomite