Vinteren kom - og banene stenger

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 19. november 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Arve Skistad og Tom Anders Martinsen var de siste som prøvde banen.

Arve Skistad og Tom Anders Martinsen
Så kom vinteren 19. november, etter 7 måneder med glimrende forhold på begge baner.

Vi rakk ikke helt å stenge før Arve Skistad og Tom Anders Martinsen stod klare på tee 1 for å slå ut. Etter en rask samtale skjønte vi fort at de virkelig hadde til hensikt å spille den siste runden, selv om alt var dekket med et fint lag med snø over hele banen. Det var for oss umulig å si nei til runden deres når man hadde en slik innstilling. Vi ble enige om at det var greit dersom klubben fikk lov til å publisere bilde av de smiley.

Kjekstad Golfklubb takker alle sponsorer, gjester og medlemmer for en lang og fin sesong, og ønsker alle velkommen tilbake neste vår. Vi kommer garantert til å stille med like god kvalitet i 2019!