NSG - Kjekstad

Finaler i NSG Lagserien

Av: Terje W. Laug  |  Publisert: 7. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

En liten rapport fra lagseriefinalen på Nes GK, Vormsund.

Kjekstad damene har vunnet gull de siste 3 årene og det er ingen klubb som har klart det før.
I år kom Kjekstad Damene til finalen som beste 2-er i serien for Damer A.
Etter første dag med 27 hull, manglet de 1 poeng for å komme til finaleplassen om gull eller sølv. Derfor gjaldt det å spille om bronse eller en 4. plass. Dessverre er ballen rundt og det var ikke bestandig at den rullet i hullet. Men alle kjempet iherdig med hvert slag og det ble en 4, plass. Som Beate sier, dette er motivasjon til å trene hardere og enda mer for å komme sterkere tilbake neste år. Vel slått !!
Hilsen Edith Grande (som nok en gang stilte opp som lagleder)

Damelaget: Lill Halvorsen, Beate Pedersen, Marte Eggen, Unni Sundelius og Jannicke Lillelien

5 glade «gutter» kjempet tappert på Rommen Golfpark på Nes i helgen.
I Mix gruppe B vant Kjekstad sin gruppe og ble med det klare for finalen.
Vi var lenge med i kampen om å komme videre til sluttspillet, men måtte se oss slått i siste match.
Strålende vær og en meget godt vedlikeholdt bane ga mye glede og fin golf.
I søndagens single matcher om Lucky looser, kom vi inn som nummer 4, likt med Hauger, bare slått av Ullensaker og nøtterøy.
Hilsen konstituert lagleder Lars Petter Fjær

Mix-laget: Jørn Bonnerud, John Thorud, Lars Petter Fjær, Arne Eriksen og Ragnar Wik