NSG - Kjekstad

Info NSG Tour og Lagserien

Av: Håkon Myrvold  |  Publisert: 27. april 2015  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kjekstad’s NSG gruppe har nå fått en egen fane på hjemmesiden beregnet for info angående NSG Lagkamper og NSG Tour. Her vil det komme info ang lagkamper og det vil komme litt info fra turneringer som har vært spilt.
For å spille i Lagkamper Senior eller NSG Tour så må du være medlem av NSG.
Eneste seniorturnering som ikke arrangeres av NSG er NM for Senior. Denne arrangeres av NGF.
Du vil finne mye info ang NSG under  http://seniorgolf.no/   Rabattavtaler på greenfee, klær, sko, baller m.m.
Seniorgolfer kan du bli det året du fyller 50 år (Damer) eller det året du fyller 55 år (Herrer)
Lagserien 2015.
Kjekstad stiller med 3 lag som alle spiller i øverste divisjon. Ett damelag og 2 herrelag .
Det spilles 3 bortekamper og 3 hjemmekamper i løpet av sesongen. Første serierunde skal være ferdigspilt innen uke 20, og siste serierunde spilles i august. De beste lagene fra hver avdeling går videre til et sluttspill over en week-end.
Edith Grande er kontaktperson for damelaget og Tommy Borgersen og Terje Ness er kontaktpersoner for herrelagene.
Tommy er NSG klubbkontakt for Kjekstad GK og de som ønsker å delta på ett av herrelagene må kontakte Tommy Borgersen. Email: trunbor@online.no  Han og Terje fordeler så spillerne på de 2 lagene. Man kan kun spille på ett av lagene.
NSG Tour
Påmelding til NSG Tour gjøres individuelt. Når du er innmeldt i NSG vil du få et medlemsnr, og du velger da NSG som klubb i Golfbox når du skal melde deg på turneringer.
Det er et veldig trivelig miljø i turneringene til NSG. Kjekstad har mange deltakere på NSG Tour og vi har hatt deltakere på landslag både i dame og herreklassene.
Om du ønsker mer info om NSG eller om du behøver starthjelp for å melde deg på i turneringer så kan du kontakte Tommy på trunbor@online.no  eller Håkon på hamyrv@gmail.com og vi vi vil hjelpe deg med å komme i gang.
Vi håper du finner dette interessant og ønsker deg velkommen til både lagserie og til NSG Tour.