Bli med på simulatorspill med onsdagsgruppa i vinter!
Av: Svein Nummestad Hansen | Publisert: 3. november 2025 | Siste nyheter | Arkiv
NB! Denne artikkelen har utløpt.
Informasjon som priser, vilkår og andre tidsavhengige opplysninger kan være foreldet og ikke lenger gjeldende. Vi anbefaler at du leter på nettsidene våre for oppdatert informasjon.
Informasjon som priser, vilkår og andre tidsavhengige opplysninger kan være foreldet og ikke lenger gjeldende. Vi anbefaler at du leter på nettsidene våre for oppdatert informasjon.
Hold golfsvingen i gang gjennom vinteren! Onsdagsgruppa inviterer til simulatorspill annenhver onsdag med instruksjon, banespill og sosialt fellesskap – for nye og erfarne golfere.
Vintersesongen er i gang, og onsdagsgruppa inviterer alle medlemmer til simulatorspill annenhver onsdag kl. 20:00–22:00.
Dette er et sosialt og lærerikt tilbud for deg som ønsker å holde svingen i gang gjennom vintermånedene.
Oppstartsdato: Onsdag 5. november kl. 20:00
Tilbudet passer spesielt for:
Pris: 300 kr per gang
Påmelding: Obligatorisk (begrenset antall plasser)
Vi spiller på TrackMan iO – en moderne simulator som gir realistiske og presise målinger, perfekt for trening og spill innendørs.

Under kveldene vil det være fokus på instruksjon, banespill og sosialt fellesskap.
Ønsker du å melde deg på trykk ''her''
Dette er et sosialt og lærerikt tilbud for deg som ønsker å holde svingen i gang gjennom vintermånedene.
Oppstartsdato: Onsdag 5. november kl. 20:00
Tilbudet passer spesielt for:
- Nye golfere
- Nye medlemmer som nylig har tatt VTG-kurs (Veien til Golf)
- Deg som planlegger å ta VTG-kurs neste sesong
- Voksne spillere med handicap over 36
- Alle er selvsagt velkomne til å delta!
Pris: 300 kr per gang
Påmelding: Obligatorisk (begrenset antall plasser)
Vi spiller på TrackMan iO – en moderne simulator som gir realistiske og presise målinger, perfekt for trening og spill innendørs.

Under kveldene vil det være fokus på instruksjon, banespill og sosialt fellesskap.
Ønsker du å melde deg på trykk ''her''
