Seniorer

Golfen er helårs på Kjekstad

Av: Per-Erik Thomassen  |  Publisert: 18. oktober 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kjekstad seniorer har tilbud om golf hele året på våre fine simulatorer.

logo
Kjekstad golfklubb har 3 fine Golf simulatorer med fine tekniske løsninger og som virkelig hjelper med å holde golf ferdighetene levende. Da får vi enda mere glede når vi kommer ut på banen igjen.
Seniorene har tid på dagen mandag og tirsdager fra 9.00 til 12.00 og fra 12.00 til 15.00.
Påmelding på klubbens hjemmeside. Velg Megameny, så velg Seniorer og sist velg påmelding simulatorer. Først til mølla prinsippet gjelder og av hensyn til Covid er det i år 3 baller vi spiller slik at vi kan holde avstand som anbefalt. Dvs vi har totalt kapasitet pr uke på 36 spillere.
Forsøk dette tilbudet for å holde golfen igang og ta del i en hyggelig stund på Kjekstad, også om vinteren.
Vel møtt