Seniorer

Kjekstad Senior Golfere vant i trekant matchplay

Av: Per-Erik Thomassen  |  Publisert: 24. august 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I matchplay turnering med Tyrifjord og Asker Golfklubber vant Kjekstad på hjemme bane.

Hvert år arrangeres matchplay konkurranse med Tyrifjord og Asker med 12 på hvert lag.

Desverre klarte vi ikke fylle lag mot Tyrifjord i Juni med det gjorde vi den 23 August.

Resultatet ble Kjekstad 20,5 poeng, Tyrifjord Golfklubb 17,0 poeng og Asker Golfklubb 16,5 poeng.

En stor takk til Bente og hennes medsammensvorene for god mat som alle satte pris på.

En stor takk til alle deltagere for et flott resultat. Siste match blir på Asker 6 September og vi håper at mange melder seg på i golfbox.