Seniorer

Kjekstad Seniorturnering 4 ferdigspilt

Av: Mads Benterud  |  Publisert: 15. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Varmt og tørt, men allikevel 38 deltagere denne gangen.

logo
Denne gangen spilte vi en lag-konkurranse, der beste bruttoscore pr hull for laget skulle noteres.
Været var som vanlig strålende, men kanskje litt i varmeste laget for siste gruppe av lag.
Resultatene ble som følger:

Nr 1: Laget bestående av Mads Benterud/Tove Johnsen/Jon Hoff - netto score 49 (-19)
Nr 2: Laget bestående av Anders Fløistad/Per-Erik Horsle/Frederick Campbell - netto score 50 (-18)
Nr 3: Laget bestående av Sverre Rørvik/Uno Eriksen/Gudmundur Sigurthorson - netto score 51 (-17)

Laget som vant trekningen av vin ble:
Anita Rønneberg/Anne-Margrethe Grøttås/Karin Fasting.

Gratulerer til alle vinnerne.

Neste runde er vi tilbake igjen til slagkonkurranse, der vi vil ha closest to pin på hull 2 og muligheter for Golden 2 deltagelse. Ønsker man å delta Vippses kr 30,- til 91664015 så snart startlistene er sendt ut, eller ved å møte opp senest 15 minutter før første ball går ut.

Vi ses.