Seniorer

Seniorturnerig 17 gjennomført, og været sviktet oss ikke.

Av: Mads Benterud  |  Publisert: 25. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I strålende vær og med 39 deltagere var det lagt opp til en litt annen spilleform enn hva som har vært gjennomført til nå. 3 manns lag spilte scramble, der lagene var sammensatt slik at gjennomsnittlig hcp for lagene ikke hadde alt for stort sprik.

Det så ut til at denne spilleformen var populær blant deltagerne og det ble ytret ønske om flere slike.

For fullstendig resultatliste, se her

1. Laget bestående av Erik Aronsen, Lisbeth Tidemandsen og Laila Lauritsen endte på netto -27
2. På samme resultat -27, kom laget bestående av Anita Rønneberg, Finnur Snorrason og Margrete Moltzau.
3. Tone Grimsrud, Maryon Wik og Ove Kristoffersen endte på -24

Stålende resultater fra alle 13 lag.

Vinpremien gikk til laget bestående av Karin Fasting, Kjell Lauritsen og Svein Atle Andersen.

Gratulerer til alle vinnerne.