Seniorer

Seniorturnering 16 ferdigspilt

Av: Mads Benterud  |  Publisert: 14. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Som vanlig var det flott spillevær, og 30 deltagere dro igang med start kl 10:00 denne gangen da høstmørket nærmer seg på morgenkvisten.

logo
Det ble spilt lagturnering denne gangen, der lag handicap ble gjennomsnittet av de tre spillernes handicap.
Resultatene ble som følger:

1. Laget bestående av Anders Fløistad, Kjell Lauritsen og Anne Marie Nilsen med netto -17 (51 slag)
2. Laget bestående av Tor Gunnar Stabæk, Tone Grimsrud og Laila Lauritsen med netto -15 (53 slag)
3. Laget bestående av Kjell Rogne, Unni Rørvik og Frederick Campbell med netto -14 (54 slag)

For fullstendig resultatliste, TRYKK HER

Vinen ble denne gangen vunnet av laget bestående av Svein Granlund, Svein Arne Solberg og Maryon Wik.

Gratulerer til alle vinnerne.

Neste gang starter vi også kl 10:00 og spilleformatet er Foursome med lag bestående av 2 personer.
Det spilles med kun 1 ball og det skal slås ut fra tee annen hver gang i laget og deretter annen hver gang til ballen er hullet ut.
OBS: Her kan det fort være noen situasjoner der man gjør feil ved at for eksempel en av spillerne bommer på en kort put og deretter går fram og huller ut. Det er den andre spilleren som skal avslutte. Gjør man feil her, blir det 2 straffeslag til laget.

Været kan jeg ikke garantere neste uke, men håper på det beste som vi jo har vært heldige med de allere fleste onsdager.

Vi ses.