Seniorer

Seniorturnering 20 ble gjennomført i for det meste fint vær

Av: Mads Benterud  |  Publisert: 15. september 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

36 spillere gjennomførte en scramble lagturnering i for det mest flott vær. Det kom noen regndrypp for de siste lagene, men stort sett var det sol og bra vær.

logo
Denne turneringen ble en del av gruppas sommeravslutning, selv om det forsatt vil bli avholdt turneringer til og med 12.10.2022.
Turneringen var satt opp som en scramble lagturnering, og ble etterfulgt av mat og drikke, kaffe og wienerbrød i klubbhuset.
I tillegg til turneringen, ble det premiert for Eclectic/Orderof Merit til og med 7/9.

For fullstendig resultatliste, se her

1. Lag bestående av Erik Aronsen, Harald Jægtnes og Karin Fasting med -25
2. Lag bestående av Erik Seehusen, Svein Atle Andersen og Inger Johanne Antonisen med -24
3. Lag bestående av Nils Igdun, Svein Arne Solberg og Sølvi Pettersen med -23

Som synes en jevn og spennende turnering.

Vinen ble vunnet av laget bestående av Lars Erik Windju, Arnulv Lemme og Knut Aage Antonisen.

Eclectic/Order of Merit, se fullstendig oversikt her

1. Ove Kristoffersen med 35
2. Frederick Campel med 36
3. Bjørn-Erik Eriksen med 41

Gavekort til disse 3 ble utdelt. I tillegg ble da Ove kvalifisert for deltagelse i Mestergolfen lørdag 1/10.
Det ble også utdelt noen pakker med baller til de 3 beste i klassene A, B og C.
A-klassen: Mads Benterud, Erik Aronsen og Svein Granlund
B-klassen: Henrik Frølich, Lisbeth Tidemandsen og Ove Fasting
C-klassen: Ove Kristoffersen, Frederick Campbell og Bjørn-Erik Eriksen

For deltagelse i flest turneringer, vanket det også en pakke med baller.
1. Frederick Campbell - 17 turneringer
2. Mads Benterud - 16 turneringer
2. Henrik Frølich - også med 16 turneringer

De av vinnerne som ikke var med på denne turneringen, vil få sine premier ved en senere anledning.

Gratulerer til alle vinnere