Seniorer

Simulator golf hos Peggen v/Asker Golfklubb

Av: Per-Erik Thomassen  |  Publisert: 22. oktober 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vinter sesongen står for tur. Vi holder sving mm vedlike

Som i tidligere år er det tilbud om Vintergolf ved Peggen, Asker golfklubb i vinter.
Peggen åpner allerede nå mandag 29 Oktober og vi har tid fra kl. 09.00 hver mandag. De fleste mandager har vi plass på 4 simulatorer dvs 16 spillere men første mandag i måneden er det plass til 12.
Prisen for Kjekstad seniorer er kr 250 pro pers inkl kaffe. og Kr 275 med kaffe og vaffel.
Påmelding direkte til Peggen på info@peggen.no først til mølla prinsippet gjelder.
Er det flere spørsmål ta gjerne kontakt med Per-Erik på 90081272
Håper mange benytter seg av et svært hyggelig arrangement som holder våre golf ferdigheter vedlike mens vi venter på sommer igjen.