Seniorer

Simulatorturneringene for seniorene på mandager og tirsdager

Av: Mads Benterud  |  Publisert: 19. januar 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

3 av 4 turneringer for januar er nå gjennomført med brukbar deltagelse, selv om vi alltid ønsker oss flere. Siste runde gjennomføres 24. og 25. januar på Old Course St Andrews. Deretter vil vi sette sammen en resultatliste, og foreta en premiering i etterkant av dette. Men vi gir oss ikke her. Turneringslisten for februar er nå tilgjengelig. Her er følgende baner satt opp.Runde 5: 31/1 og 1/2 spilles på Ashley Farms. Runde 6: 7/2 og 8/2 spilles på TGV Country Club.Runde 7: 14/2 og 15/2 spilles på Colorado Golf Club.Runde 8: 21/2 og 22/2 spilles på kjente Gleneagles.Her er det bare å melde seg på så tidlig som mulig, da det vil være en begrensning på antall deltagere både som følge av corona og kapasitet på simulatorene.Vi ses.

logo