Seniorer

Velkommen til et nytt og spennede år på Kjekstad

Av: Per-Erik Thomassen  |  Publisert: 4. april 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Per skrivende stund er det fortsatt snø ute men dette har vi sett før!!

Hull 16 rød tee på 18 hulls banen
I skrivende stund er det fremdeles snø på bakken men det har vi sett før. Seniorene på Kjekstad ønsker velkommen til en ny sesong og turnerningslisten er lagt ut. Meld dere på !!!!!  Vi  håper på første turnering onsdag 9 mai.!! Påmelding er som vanlig i Golfbox.

Senior gruppen er svært aktive. Der spilles golf i fullt alvor ut i fra våre ferdigheter og vi tar også felleskapet like alvorlig på tunet. Vi ønsker svært gjerne at flere kommer til våre onsdags samlinger. Vi har plass til mange flere og alle er velkomne.

Det blir et spennende år både med utvikling av golfferdighetene våre men også vår klubb da vi kan se arbeidet med det nye klubbhuset skride frem.

Vel møtt til en ny sesong i østlandets fineste golfklubb.