Seniorer

Vi står foran sesongen 2020

Av: Per-Erik Thomassen  |  Publisert: 2. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi står foran en ny sesong med stor usikkerhet om hvordan den kommer til å utvikle seg.

logo
Velkommen til 2020 . Det begynner å kribble litt for å gå fin tur i Kjekstad marka med den hviteballen.
Vi står foran en ny sesong preget av usikkerhet. Det gledelige per skrivende stund er at banen blir åpnet for spill f.o.m 4.4.2020 hensyn tatt det gjeldende rettningslinjer som blir bestemt av myndighetene.
Det arbeides med hva skjer fremover men pdd er det ikke mulighet til å organisere turneringer.
Terminlisten for sesongen er lagt ut på Golfbox og i optimismens tegn er det satt opp første turnering 6 mai som er "same procedure as last year". Vi må da se hvordan tingene utvikler seg.
Vi gleder oss til å se MANGE av Kjekstad Golf Klubb's medlemmer til vår onsdags turneringer.
De av dere som ikke har prøvd dette før, meld dere på i Golfbox og der møter du mange likesinnede og veldig hyggelige mennesker som liker golf og spiller så godt de kan med stor glede. Vi har et flott anlegg og det er den beste form for trim vi kan få samtiig som det byr på store utfordringer for de som søker det.
Vel Møtt og må virusen forsvinne fort slik at vi kan komme igang.