Seniorer

Vintergolf for Kjekstad Seniorer

Av: Per-Erik Thomassen  |  Publisert: 18. oktober 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi monterer opp siste skrik i golfsimulatorer for medlemmenes glede

logo
Kjekstad Golfklubb monterer i disse dager siste skrik i golfsimulatorer, slik at vi kan få enda mere glede ut av sommergolfen før den kommer tilbake. Kjekstad seniorene har hatt en veldig fin sesong med 110 spillere innom i løpet av sommeren. Dette er ikke minst pga av veldig fint tilskudd til våre onsdags turneringener fra våre nye medlemmer fra Hurum som har bidratt til våre onsdags turneringer på en veldig fin måte.
Vi ønsker å bygge videre på dette, og har da fått tildelt mandager og tirsdager formiddager i simulatorene. Dvs fra 9 - 13 og 13 - 17 på mandager og fra 9 - 13 på tirsdager. Dvs total kapasitet på 36 spillere. Det vil koste kr 250,- per pers inklusiv kaffe med påfyll. Det arbeides nå med påmelding på klubbens hjemmeside men inntil dette er klart så ta kontakt med pererik.thomassen@online.no.
Vi er klar over at en del brukere kommer litt sent da de er fløyet til varmere strøk nå før jul. Vi gleder oss til å se dem når de er hjemme igjen. Vi har tenkt å sette opp en premie for vinter sesongen etter jul, da vi bruker tiden før jul til å komme skikkelig i gang.

Vi satser på at alt er klart til 4. november med en fin oppstart av vinter sesongen med et flott simulator anlegg som vil bli noe av det beste som finnes i vårt nærområde. Golf glede med fint sosialt samvær lokker.

Ikke vent, meld dere på til undertegnede.

Med de beste ønsker for også en veldig fin golf vinter som fortsettelse av den fine sommeren vi legger bak oss.

Per-Erik