Tirsdagsklubben

Av: Kjekstad Proshop  |  Publisert: 14. mars 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Invitasjon til alle damer i Kjekstad Golfklubb

Hei alle glade golfdamer,

Selv om snøen fremdeles ligger på banen, så er det på tide å møtes for å planlegge golfsesongen 2019!

Dere er alle informert om at Bente har trukket seg fra Damekomiteen og leder for Tirsdagsklubben/ettermiddagsdamer. Dette er veldig trist, hun gjorde mye bra for oss damer på Kjekstad. Jeg ønsker å takke Bente for en glimrende jobb. Jeg håper hun fortsatt tar seg tid til å spille med oss på tirsdager.

Tusen takk Bente !

Når det er sagt, så må vi finne noen nye som kan hjelpe til i Tirsdagsklubben. Jeg har tatt på meg ansvar for å kalle inn til planleggingsmøte, og jeg kan fortsatt bidra i gruppen, men jeg MÅ ha HJELP. Kanskje en av dere med mest turneringserfaring kan bidra litt med å sette opp starttider i golfbox, legge inn score etc. Jeg har ikke tilgang til dette.

Vi må finne ut av dette sammen:

• Hvem kan være med i damekomiteen?
  • Hvem har tilgang til å legge inn score i Golfbox?
  • Hvem kan sette opp flighter i Golfbox?
  • Trening med Douglas (Dette kan jeg mer enn gjerne organisere i år også)
  • Nye golfregler for 2019 (Kanskje vi kan få Kjell Birkelund, eller Edith til å gå gjennom dette?)

Jeg har fått en hyggelig mail av Douglas, som lurer på om vi fortsatt vil trene med han på mandager, og det har jeg foreløpig takket ja til ??

Han har gitt meg 5 mandager før sommerferien, så må vi avtale for høsten senere.

Dere som spiller med formiddagsdamene er hjertelig velkommen til å trene, og spille med oss på ettermiddagen. Jo flere, jo bedre,

Til slutt vil jeg sitere noe som ble nevnt på årsmøte vi hadde på mandag, og som står i Kjekstad GK sin virksomhetsplan:

·         Vi skal være en golfklubb med atmosfære som er offensiv, ærlig og inkluderende

·         Der medlemmer og gjester gjennom spill og sosialt samvær i et godt miljø, skal oppnå glede, mestring, helse og utfordringer ut fra egne behov

·         Som er en aktiv partner for å bidra til et godt og inkluderende nærmiljø

Dette krever åpenhet, ærlighet og omtanke for mennesker, omgivelser og spillet.

Håper jeg ser mange av dere mandag 25. mars klokken 18.00 på klubbhuset.

Hilsen Jannicke