Tirsdagsklubben

Invitasjon til Tirsdagsklubbens informasjonsmøte

Av: Beate Pedersen  |  Publisert: 25. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Alle damer i Kjekstad golfklubb inviteres til informasjonsmøte onsdag den 3. april, 2. etasje i det nye klubbhuset, kl. 18:00.

Tirsdagsklubben er et tilbud til alle damer i klubben som har lyst og mulighet til å spille tirsdag ettermiddag/kveld - uavhengig av hcp. Men lurer du på hvem vi er og hva vi spiller? Kanskje ønsker du å bli kjent med flere golfdamer og få flere spillepartnere.

Tirsdagsklubben består av et vennlig klubbmiljø med jenter som digger golf og inspirerer hverandre. Vi spiller ulike turneringsformer med stor vekt på det sosiale. Vi heier alltid på gode slag og oppmuntrer hverandre til å stå på og holde ut i dette fantastisk frustrerende spillet.

Alle damer i klubben inviteres til informasjonsmøte onsdag den 3. april kl. 18:00, 2. etasje i det nye klubbhuset. Her gjennomgår vi planer for sesongen, spilleformer, praktisk info, spesielle ønsker og litt skravlings. Du møter andre likesinnede og støtter oppunder et sportslig sosialt fellesskap. Meld deg på nedenfor.

Vi spår en fantastisk golfsesong!

Hilsen Team Tirsdag
Jannicke og Yvonne L.