Tirsdagsklubben

Tirsdagsklubben starter opp tirsdag 30. april

Av: Beate Pedersen  |  Publisert: 24. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tirsdagsklubben starter opp tirsdag 30. april. Nye og gamle golfglade ettermiddagsdamer ønskes hjertelig velkommen!

Tirsdagsklubben er et tilbud til alle damer i klubben som har mulighet til å spille tirsdag ettermiddag/kveld - uavhengig av hcp.

Hver tirsdag møtes vi til svært uhøytidelig turneringspill med vekt på det sosiale. Vi spiller vanligvis slaggolf og eclectic, men også andre konkurranseformer som lagspill og varianter av bestball/scramble kan bli prøvd i løpet av sesongen. Alle samles til hyggelig samvær og premieutdeling etter runden!

Nye og gamle spillere ønskes hjertelig velkommen!

Vi deler inn i 3 klasser:

Klasse A:  0 - 17,1
Klasse B: 17,2 - 27,4
Klasse C: 27,5 - 54

Alle klasser spiller slaggolf.

Påmelding i Golfbox - fristen er mandager kl 18.00.
Startkontinggent er kr 80,- pr gang som forskuddsbetales ved påmelding. Scorekortet får du får utlevert i Proshop tirdag ettermiddag.

Når du melder deg på kan du velge om du vil starte tidlig/sent (såfremt vi får det til), velge tee-sted og det er et felt med plass til kommentar om du har en beskjed vi bør vite om.

Følg link for påmelding nedenfor, så kommer du rett til Golfbox.

DagDatoStartTurnering PåmeldingDeltagereResultater
onsdag3. 1800TIRSDAGSKLUBBENS INFORMASJONSMØTE 2024