Turneringer

17 damer på banen med Tirsdagsklubben

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 7. juni 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Allikevel er det bare ett rent damelag påmeldt til Nordea Pairs. Beste damelag fra klubbkvalifiseringen på søndag går rett til områdefinalen (på Kjekstad). Hvis de ikke vinner turneringen da, for da går de rett til Norgesfinalen!

Stor stemning, og godt samhold preget dagens runde. Her er noen på green 14.

Kari landet i bunkeren, men det er ingen grunn til å fortvile. Proene sier at bunkerslag er det enkleste i golf (jeg er ikke alltid enig).

Oppgjørets time, scorekort er signert og levert, mat og prat mens det ventes på de sist startende.

Og mens damene kan slappe av etter runden er banegutta igang med å rydde rangen så de kan klippe den. Helt supert.