Turneringer

Dagen er 3. juli 2016 - Anledningen er 40-års feiring

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 2. juni 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Søndag 3. juli spiller vi jubileumsturnering, og så samles vi til felles premieutdeling med servering og kanskje noe mer (?) Denne dagen har vi reservert klubben for MEDLEMMER

De forskjellige alternatrivene på jubileumsarrangementet som du kan velge mellom er:
  1. Jubileumsturnering på 18 hullsbanen i vanlig format, singlespill i tre klasser, med innlagt lengste drive og nearest to pin for både damer og herrer. Påmelding HER
  2. Alternativt for de som ikke vil spille på hovedbanen – 3-manns scramble på korthullsbanen. Påmelding HER
  3. Bare premieutdeling og servering. Påmelding HER
Det blir premiutdeling for alle umiddelbart etter at alle er kommet i mål, mens vi serverer hamburger m/ salat og jubileumskake og kaffe.

Vi har bestilt fint vær – så meld deg på på hjemmesiden innen søndag 26. juni kl 15:00.
Pris for deltagelse i jubileumsfeiringen er kr 100,- og eventuell greenfee.

Flere detaljer vil komme etter hvert.

Klubbhuset før vi begynte byggearbeidene (1970 årene?):

Kjekstad Golfklubb ble stiftet i 1976. I perioden 1976 til oktober 1978 arbeidet man med ideer og søknader. I oktober 1978 var golfbanen tatt inn i reguleringsplanene til kommunen og planleggingsfasen kunne begynne. I 1983 var det etablert treningsområde og driving-range ved klubbhuset, mens de første 4 hull er klare for spill 1984. Så tok det 5 år før alle 18 hull er tilgjengelig for spill. Korthullsbanen ble åpnet i 2004.