Turneringer

Dugnad og shotgun-turnering

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 12. april 2015  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I tåke og ikke spesielt varmt vær møtte ca 100 medlemmer opp til turnering, og de barskeste 28 spilte en runde og leverte scorekort.

Som vanlig sto Asbjørn Holtet for å tildele arbeidsoppgaver til de omtrent 100 medlemmer som stilte opp til dugnaden. Og når mye godt arbeide var utført var det anledning til å spille en runde. Alle innleverte scorekort ble lagt i en kurv, og det ble trukket 6 vinnere, uavhengig av resultater.

Og vinnerne ble Carl Edvin Joyce. Frode Sjåvik, Ragnar Elverhøy, Amalie Robsam, Øyvind Krokeide og Håkon Myrvold.

Av en eller annen grunn glemte fotografen Håkon.