Turneringer

Har du lyst på Match-play i sommer?

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 6. mai 2015  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi forsøker allikevel igjen med en matchplayturnering i regi av Kjekstad golfklubb. Den går gjennom hele sesongen og en runde må gjennomføres i juli om startfeltet blir fullt. Påmelding skjer i Proshopen før 15. mai samtidig som startkontingent betales.

Kjekstad Trofé.
HASTER

Etter at Elopac trofé forsvant fra turneringslisten, og med dårlige erfaringer de siste år med Kjekstad Cup (omtrent halvparten av matchene inklusive finale ble avgjort som walk-over) var vi sterkt i tvil om det skulle arrangeres matchplayturnering i Kjekstad GK i år.

Påmelding skjer i Proshopen før 15. mai samtidig som startkontingent betales.

Finn ut mer fra turneringslisten eller dokument under Turneringer/Matchplay