Turneringer

Ikke bare Ett, men To

Av: Geir Kvam  |  Publisert: 26. november 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi arrangerer nok en gang Norgesmesterskap

Med en anelse stolthet og med de gode erfaringene fra Lag-NM jr. 1. divisjon tidligere i år, har jeg gleden av å annonsere at vi har blitt tildelt hele 2 aldersbestemte Norgesmesterskap i 2022.

Det hele sparkes i gang med NM Senior 18.-19. Juni. En snau måned etter fortsetter vi med Lag-NM 2. divisjon som går av stabelen 16.-17. juli.

Til tross for at turneringsleder gikk med skuldrene langt opp til ørene hele dag 1 og halve dag 2 under årets Lag-NM gikk arrangementet prikkfritt og ble en stor suksess, og det ga virkelig mersmak. Det er betryggende at vi har en administrasjon og flere dommere i klubben, som har lang erfaring med å arrangere større turneringer.

Så da er det bare å glede seg til forberedelser og gjennomføring av 2 stk. Norgesmesterskap på Kjekstad Golfklubb i 2022.

Med litt lavere skuldre denne gang wink

Geir Kvam
Leder Turneringskomiteen