Turneringer

Kenneth Transeth ble årets spiller

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 29. september 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kvalifisert via klubbmesterskapet, slo til med 61 slag netto.

Mestergolfen er en lukket singelturnering for medlemmer av Kjekstad GK som har vært vinnere i årets turneringer på hovedbanen, samt vinnere av OoM i de faste spillergrupper.
Det spilles slagkonkurranse (Maximum slag) med fullt sh (inntil hcp 36) over 18 hull. Det spilles i en samlet klasse.

Det var ialt 36 spillere som hadde kvalifisert seg til årets Mesterspill. 22 av disse stilte til start. Og resultatene, på en tungspilt bane, viste at vi snakker om vinnere. Kenneth og Erik Mellbye endte begge på netto 61 slag, Kenneth med lavest handicap. Deretter kom fire spillere med netto 66 slag, her kom Benny K. Christiansen øverst på listen med lavest handicap og best score på de siste ni hull. Han snek seg derfor foran Even Holm (samme hcp), Tom Allan Carlsen og Arne Eriksen som hadde høyere hcp.

Dagens resultater kan du se HER

Kenneth overtar pokalen fra fjorårets vinner, Tom Sæthershagen.