Turneringer

Kjekstad Ladies Open

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 19. mai 2015  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Invitasjon til Kjekstad Ladies Open 6. juni 2015 er lagt ut. Turneringen er åpen for alle damegolfere over 13 år.

Alle golfspillende damer i landet, 13 år og eldre, ønskes velkommen til å spille Ladies Tour sammen med oss på Kjekstad.

Turneringen avholdes i Kjekstad Golfklubb den 6. juni fra kl. 09:00. og er en åpen singleturnering, med plass til 72 spillere..

Siste påmeldingsfrist er onsdag 3.juni kl. 16:00. Påmelding i Golfbox.

Startkontingent: Kr. 525,- . Dette inkluderer drikke med på banen, og lunsj og kaffe etter runden. Medlemmer av Kjekstad – gk betaler kr. 250.- + evt greenfee.

Det spilles i 4 klasser oppdelt på handicap:
Klasse 0 er for alle spillere med handicap på høyest 18,4. Brutto slagspill.
Klasse 1 er for alle spillere med handicap på høyest 18,4. Netto slagspill.
Klasse 2 er for alle spillere med handicap mellom 18,5 og 36,0. Slaggolf med fullt Hcp.
Klasse 3 er for alle spillere med handicap mellom 37 og 54. Stableford med fullt Hcp.
Spillere i handicpkategori 1 – 3 velger selv om man ønsker å delta i klasse 0 eller 1

Order of Merit for klasse 0 og 1 for spillere i turneringsområdet (Østlandet Vest).

Turneringen har venteliste prioritet etter laveste handicap.

Spillere med handicapstatus EGA Handicap kan delta og vinne premier..

Ved lik score avgjøres plasseringer etter laveste spillehandicap, siste 9, siste 6, siste 3 og siste hull.

Kontaktperson. Elisabeth Sandbu. Tlf. 915 11 404/ Elisabeth.sandbu@asker.kommune.no