Turneringer

Klubbmestere 2015 er kåret.

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 7. september 2015  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det ble ny rekord med 84 spillere med i klubbmesterskapene.Både gjengangere og nykommere endte på pallen. Old Boys måtte avgjøres med omspill av 2 hull. Gratulerer til alle vinnere og ønske om bedre lykke neste gang til alle de andre.

Klubbmester Damer: Tina Mazarino i midten. Annenplassen gikk til Beate Pedersen (til venstre) mens Linnea Roka-Aardal tok tredjeplassen.

Klubbmester Daniel Grande til venstre. Karl Oskar Youngblom (i midten) tok annenplassen og Kristoffer Fløistad endte på tredjeplass.

Klubbmester Fair Ladies Lillen Sanner til venstre. Lill Halvorsen (til høyre) tok annenplassen, fulgt av Connie Christiansen.

Klubbmester Old Boys Håkon Myrvold i midten. Annenplassen (etter omspill) gikk til Asbjørn Holtet (til venstre) mens tredjeplass gikk til Anders Fløistad.

Klubbmester Junior Damer Tina Mazarino til høyre. Annenplass til Linnea Roka-Aardal.

Klubbmester Junior Herrer Daniel Barth Aas. Annenplass til Nicolai Marthinsen Lunde og tredjeplass til Haakon Ø. Aasgaard (ikke tilstede).

Stablefordmester Daniel Grande til venstre. Annenplass til Beate Pedersen og tredjeplass til Karl Oskar Youngblom.