Turneringer

Klubbmestere kåret

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 26. august 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

91 spillere stilte til start, 7 klubbmestere kåret.

Klubbmesterskapene i Kjekstad GK spilles over tre eller to runder, avhengig av klasse, over to dager.
Flott bane, gode værforhold, og mer eller mindre fornøyde spillere utgjorde tilsammen et vellykket arrangement. Takk til alle som hjalp til at det ble slik, ikke minst banemannskap som holder banen i slik utmerket stand.

Link til resultatliste

Klubbmester Herrer ble Kristoffer Fløistad, med 211 slag, fulgt av Daniel Barth Aas (212) og Mats Heien (213).

Klubbmester Damer ble Tina Mazarino med 204 slag, fulgt av Beate Pedersen (234) og Bente Omnes (242).

Klubbmester Old Boys ble Terje Werner Laug med 151 slag, fulgt av Asbjørn Holtet (154) og Anders Fløistad (154).

Klubbmester Fair Ladies ble Edith Grande med 171 slag, fulgt av Lill Halvorsen (174) og Laila Irene Ruud (182).

Klubbmester Herrer Junior ble Daniel Barth Aas med 212 slag, fulgt av Even Holm (247) og Nicolai M Lunde (ikke tilstede) (254).

Klubbmester Damer Junior ble Tina Mazarino med 204 slag.

Alle som deltar i mesterskapets runde en og tre får sine resultater omregnet til Stableforpoeng.
Klubbmester Stableford ble Sean McCall Dahle med 76 poeng, fulgt av Christian Valø Balchen (74) og Asbjørn Holtet (74).

Vi gratulerer alle vinnere og øvrige premierte og ønsker mesterne velkommen til spill i Mestergolfen.