Turneringer

Klubbmesterskap Pitch & Put

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 31. august 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

KM P&P arrangert for første gang, og vinneren ble Kenneth Transeth

Selv om det ikke var like stor deltakelse i dette KM som det vi hadde forrige helg er det likevel etablert at Kjekstad GK har KM Pitch & Put, og vi har den første klubbmester i denne golfgrenen. På bildet ser vi han flankert av Even Holm, 2. plass, ett slag bak, og Morten Meian, 3. plass og to slag bak. Gratulerer.

Resten av resultatene HER

Det kunne vært flere deltakere, men uansett når noe arrangeres vil det kollidere med noe annet. En annen sak er nok at mange av oss sjelden tenker på at vi har P&P-banen og bruker den for lite. Det er vel fler enn meg som vet og ser at trening på slag mellom 37 og 83 meter er noe vi burde gjøre oftere. Da er dette et utmerket sted, her er det ikke lengere hull. Prøv det da vel!