Turneringer

Klubbmesterskapene

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 16. juli 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er nå åpent for påmelding til årets klubbmesterskap. Nytt av året er at Old Boys klassen er åpen for herrer som er eller fyller 50 år i 2016.

Endringen skyldes at EGA senket aldersgrensen for senior herrer til 50 år i 2016 og NGF senket dermed aldersgrensen i Norge før årets sesong. Norsk Senior Golf har også justert sine aldersgrupper fra og med i år.

Som vanlig spiller vi i 7 klasser. Alle spiller dermed i flere klasser hvis de ikke bare vil spille i Stablefordmesterskapet.
Det er viktig at du krysser av for de klasser du vil delta i, eventuelt fjerner klasser du ikke vil delta i. Dette gjelder særlig hvis du bare vil spille junior, Fair Ladies, Old Boys eller bare Stableford.

Vi håper selvsagt på stor deltakelse også i år.  I fjor var det 80 medlemmer som var med helt til slutt. Dette er selvsagt et tall vi skal slå i år.

Fjorårets premiebord