Turneringer

KLUBBMESTERSKAPENE 2019

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 22. august 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå kommer startlisten for runde 1 på lørdag.

Det har såvidt jeg vet aldri vært så mange spillere som har meldt seg på Klubbmesterskapet i Kjekstad GK.
For å få med alle påmeldte, ikke bare de 90 vi opprinnelig ga plass til, må vi starte tidlig, og starte gruppene med 9 minutters mellomrom.
For de som skal spille to runder lørdag (Herrer, Damer, Herrer Junior) blir start runde 2 omtrent fem og en halv time etter start runde 1. Kafeen har tilbud om varm mat mellom rundene.

Jeg håper alle har kommet med i den/de klassene de hadde tenkt å delta i, og ber om at eventuelle feil meldes til meg så snart som mulig.

Så ser vi frem til et godt mesterskap, hvor de verdige vinnere kåres i alle klasser.

Kjell (kbirkelu@online.no)