Turneringer

Lag-NM på Kjekstad gjennomført med stil og gode resultater

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 17. juli 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Herrelaget til Kjekstad vant, og damene leverte også gode resultater

Kjekstad Golfklubb sitt herrelag gikk rett til topps i Lag-NM 2. divisjon på Kjekstad, med til tider god konkurranse fra Holtsmark. På 3. plass fulgte Hauger.

I dameklassen vant Nøtterøy. Våre damer lå lenge an til å komme på 3. plass, men måtte til slutt ta til takke med en hederlig 4. plass.

Gratulerer til lagene våre med en fantastisk innsats smiley.
Vi benytter også anledningen til å takke alle frivillige og ansatte som har stått på i lengre tid for å lage dette arrangementet til en suksess. Tusen takk smiley

Vårt herrelag besto av: Kenneth Transeth, Svein Nummestad Hansen, Daniel Barth Aas, Mats Heien og Frederik Johan Mellbye.

Vårt Damelag besto av: Bente Omnes, Lotte Carita Berger og Sanne Marie Lunde.

Samtlige resultater finner du her:
Livescore Damer
Livescore Herrer

1. plass Damer: Nøtterøy.

2. plass Damer: Haga.

3. plass Damer: Hauger.

1. plass Herrer: Kjekstad.

2. plass Herrer: Holtsmark.

3. plass Herrer: Hauger.