Turneringer

Meget vellykket arrangement - årets høydepunkt

Av: Geir Kvam  |  Publisert: 22. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årets klubbmesterskap ble profesjonelt gjennomført av både spillere og turneringskomiteen

Klubbmesterskapet 2021 i Kjekstad Golfklubb gikk av stabelen i et fantastisk vær med lite vind og mye sol begge dager. Det var høytidelig flagging under hele mesterskapet. Proshop/kafe og gapahuk holdt åpen helt til siste deltager var i mål, både lørdag og søndag.

Det var totalt 94 påmeldte til årets største begivenhet i klubben. Det ble kåret 8 klubbmestere i forskjellige dame/herre klasser, og nytt av året var klassen 70+. Ansvarlig for gjennomføring av mesterskapet var Turneringsleder Geir Kvam og Senior Turneringsleder og æresmedlem Kjell Birkelund.

Æresmedlem Edith Grande og daglig leder Bjørn Lohne var kalt inn til tjeneste og hadde fått æren av å være startere for alle deltagere, begge dager.

Det var mange blide medlemmer å se både på tunet og på banen, og vi har for anledningen laget et eget fotoalbum på hjemmesidene hvor du kan gå inn og se om du kjenner igjen noen. Komplette resultatlister finner du her.

Her følger bilder og navn fra premieutdelingene:

Junior damer: 1. Sanne Marie Lunde 2. Martine Sveum 3. Mille T. Carlsen

Junior herrer: 1. Jonas Lohne 2. Henrik Laksesvela 3. Ludvik H. Valset

Fair Ladies: 1. Beate Pedersen 2. Jannicke Lillelien 3. Connie Christiansen

Old Boys: 1. Morten Meian 2. Thorstein Reithe 3. Søren Bech

Damer: 1. Lotte Carita Berger

Herrer: 1. Svein Nummestad Hansen 2. Kjetil Haug Terjesen 3. Frederik Johan Mellbye

Damer 70+: 1. Lillen Sanner

Herrer 70+: 1. Anders Fløistad 2. Asbjørn Holtet 3. Svein Øyvåg