Turneringer

Møte i Turneringskomiteen

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 26. mars 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tirsdag 9. april kl 1800 i klubbhuset samles nye og "gamle"" medlemmer av komiteen for å informere og konsolidere årets komité. Eventuelle etternølere til å melde seg for innsats ønskes velkommen.

Vi har fått respons fra noen velvillige personer, men det gjør ikke noe om vi får med noen fler, selv om disse kanskje bare kan hjelpe til på noen av våre planlagte turneringer.

På planen i år har vi en nasjonal turnering, Srixon tour for jenter, et par regionale turneringer, Østlandstour og Narvesen tour, og en storturnering for Norsk Seniorgolf, i tillegg til et rikt utvalg klubbturneringer.

Det sier seg selv at dette krever ressurser.

Vi ønsker dere som vil være med å gjøre en innsats for at Kjekstad opprettholder sitt gode rykte som en dyktig turneringsarrangør hjertelig velkommen..