Turneringer

Nå gjenstår bare Mestergolfen

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 26. september 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er 41 av Kjekstad-medlemmene som har vunnet en turnering i 2016 og dermed kvalifisert seg til å spille om å bli Årets spiller.

Turneringen er en lukket singelturnering for medlemmer av Kjekstad GK som har vært vinnere i årets turneringer.

Av de 41 kvalifiserte er foreløpig bare 14 påmeldt.

Det spilles slagkonkurranse (SLAGGOLF) med fullt sh over 18 hull. Det spilles i en samlet klasse

Det spilles med maks. tillatt handicap på 36,0. Spillere med EGA Handicap kan delta og vinne premier.

Ved lik score avgjøres plasseringer etter laveste handicap, siste 9, siste 6, siste 3 og siste hull.

Påmelding innen onsdag 28. september kl 1500. Meld deg på her