Turneringer

Nye klubbmestere er kåret

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 28. august 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

71 spillere gjennomførte mesterskapene, lørdag med godt vær, mens søndagen var litt grå med småregn og kaldere vær. Resultatet fra runde en og runde tre for alle spillere utgjør Stablefordklassen.

Vinner av stablefordmesterskapet ble Håkon Myrvold med 78 poeng, fulgt av Celine Brovold Sanne med 77 poeng og Kristoffer Fløistad med 75 (og lavere hcp enn nestemann på listen).

Klubbmester Damer ble Beate Pedersen, fulgt av Bente Omnes og Celine Brovold Sanne.

Klubbmester Herrer Kristoffer Fløistad flankert av Daniel Barth Aas (2) og Karl Oskar Youngblom (3).

Unni Sundelius tok seieren i Fair Ladies, fulgt av Lill Halvorsen og Connie Christiansen

Old Boys: nr 1: Håkon Myrvold, nr 2: Benny Christiansen, nr 3: Morten Meian.

Celine Brovold Sanne ble klubbmester Junior Damer

Klubbmester Junior Herrer: Daniel Barth Aas. Nummer to ble Nicolai Marthinsen Lunde. Disse ble fulgt av Casper Andersen.

For første gang hadde vi også lagt inn tilleggskonkurranser

Longest drive damer: Celine Brovold Sanne (lørdag) og Bente Omnes (søndag)
Longest drive herrer: Daniel Barth Aas (lørdag) og Tom Robert Bergan (søndag)
Nearest to pin: Lasse Schie (lørdag) og Morten Meian (søndag)