Turneringer

Nye turneringssuksesser på Kjekstad i helgen

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 5. juni 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kjemperesultater i Scramble # 2 og mange spillere i Pink Cup. Dette er slik vi liker det på Kjekstad - stor medlemsaktivitet.

Dessverre mangler vi bilder fra lørdag, men ikke desto mindre;
30 lag stilte til start i Kjekstad Scramble # 2, hvor Jannicke Lillelien og Rune Andresen slo til med 48 poeng. Imponerende. Og de ble tett fulgt av 3 lag med 44 poeng. Se på resultatlisten for å finne ut hvem det var.

Det var PINK som var fargen på søndag.
49 spillere i Pink Cup, mot 15 i 2015. Dette kan kalles forbedring, ikke minst med tanke på hva dette gir av penger til Brystkreftsaken. Dette liker både de og vi i turneringskomiteen!

Her ble det kjempet om plassene på pallen i 3 klasser, og vi presenterer vinnerne:

Se resultatlisten hvis du ikke kjenner dem igjen.

Og på søndag braker det løs igjen, med Nordea Pairs klubbkvalifisering, hvor vi sender 3 lag videre mot finalene.
Nedenfor ser vi fjorårets vinnere, Grethe og Bjørn Einar Smith. De er påmeldt iår også for å forsvare sn posisjon. Skal du være med å utfordre dem?