Turneringer

PINK CUP SØNDAG 16. JUNI

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 8. juni 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Pink Cup – en innsamlingsaksjon til støtte for brystkreftsaken, med litt golf attåt. Bli med og gi din støtte.

Pink Cup
Søndag 16. juni er vår dag for å hjelpe andre gjennom vår interesse for golf. Vi spiller på vårt utmerkede golfanlegg, og alle penger som kommer inn går til brystkreftsaken.

Våre tilbud denne dagen er:
Turnering på hovedbanen. Tre klasser fordelt etter handicap, Single maximum score.
Her håper vi å få med vår beste damespiller Tina, som kan hjelpe deg med utslaget på et par 3 hull, selvsagt mot et passende honorar som også tilfaller den gode sak.
Startkontingent minimum kr 200,- Meld deg på i Golfbox .

Blir dette for mye golf for deg inviteres du til å delta i puttingkonkurranse! Det gjelder selvsagt alle som spiller turneringen også! Startavgift minimum kr 100,- Det er anledning til flere forsøk (mot ny betaling).

Vi får også et spesielt tilbud i kafeen denne dagen.

Har du ikke anledning til å stille opp denne dagen kan du også støtte oss ved å Vippse et bidrag til Kjekstad Golfklubb (515032). Her går du til «Kjøp og betal» og «kjøper» en gave til Pink Cup.

PS – I anledning Pink Cup oppfordrer vi dere til å stille i et antrekk under mottoet «fifty shades of pink»!