Turneringer

SISTE TO ÅPNE TURNERINGER I ÅR

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 15. september 2015  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Søndag er det Paal Kjekstads Minnepokal det kjempes om. Neste søndag sponser Kjekstad Golfshop (dvs Bente) premiebordet i turneringen med årets lengste navn; KJEKSTAD GOLFSHOP OPEN - Siste sjansen (Kjekstad Tour 5). Meld dere på.

Paal Kjekstads minnepokal (20.8) er en lukket turnering for våre medlemmer

Det spilles stableford med fullt sh over 18 hull i en samlet klasse
Det spilles med maks. tillatt handicap på 36,0.

KJEKSTAD GOLFSHOP OPEN - Siste sjansen (Kjekstad Tour 5) (27.8) er en åpen turnering.
Er du ennå ikke kvalifisert til Mestergolfen er dette din siste sjanse i år.
og dette er
den FEMTE runden i Kjekstad Tour 2015 og teller på Order of Merit.

Det spilles i 4 klasser oppdelt på handicap.
  • Klasse "A", spillere med handicap mellom +8,0 og 13,9, Netto slagkonkurranse.
  • Klasse "B", spillere med handicap mellom 14,0 og 20,9, Stableford med fullt SH.
  • Klasse "C", spillere med handicap mellom 21,0 og 36, Stableford med fullt SH
  • Klasse "D", spillere med klubbhandicap 37 - 54, Stableford med fullt SH.
Dersom det er færre enn 4 spillere i en klasse slås denne sammen med nærmeste klasse.