Turneringer

Sommereclectic starter 1. juli

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 25. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Se ditt egentlige potensial med flere sjanser/runder i løpet av juli 2023

Klubben tilbyr sine medlemmer en strålende sjanse til å se sitt egentlige potensiale ved å legge til rette for en eclectic-turnering som, hvis du vil, kan spilles alle dagene i juli 2023. I fjor var det bare 12 spillere som benyttet tilbudet, og spilte tilsammen 88 runder. Jo fler som spiller/jo flere runder, jo bedre premiering!

Eclectic: Konkurransen spilles på hovedbanen over en eller flere runder, hvor du etter å ha spilt første runde har anledning til å spille flere runder for å forbedre de hull du ikke lykkes så godt med. Resultat fra andre turneringer kan ikke telle med i Sommereclectic. Alle runder som skal gjelde må spilles som hcp-tellende runder. Det spilles i henhold til Golfreglene og Kjekstad GKs lokale regler.

Turneringen er åpen for alle. Spiller eller markør må være over 16 år. Spillere med handicap over 36 spiller ut fra hcp 36. Herrer spiller fra gul tee, damer fra rød tee. Det spilles i en samlet klasse.

De fullstendige regler finner du HER

Resultatene så langt finner du HER

Det premieres for
Beste 3 brutto resultater pr 31. juli 2023.
Beste 3 stableford resultater pr 31. juli 2023, beregnet etter spillehandicap samme dato.

Ved like resultater pr 31. juli 2023 vil antall runder avgjøre, slik at spilleren med flest runder går foran spilleren med færre. Ved fortsatt likhet vil lavere hcp gå foran høyere.

Vinner av brutto- og nettoeclectic er kvalifisert til Mestergolfen.