Turneringer

Turneringskomiteen trenger flere frivillige hender

Av: Geir Kvam  |  Publisert: 12. april 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Med mange turneringer og liten komitè trenger vi hjelp til å gjennomføre flere av årets turneringer

Hei.
Årets turneringsliste er spekket med turneringer og vi trenger sårt hjelp til gjennomføringene av disse.
Kan nevne Narvesen Tour, NSG Uttaksturnering over 2 dager, NM Senior over 2 dager, Sissener Pairs, Lag-NM div.2 over 2 dager, Narvesen Tour Elg Cup og Klubbmesterskapene som de største.
Til disse trenger vi mye folk:
Startere, Forecaddies, "trafikkvakter" (Narvesen), samt hjelp i Scoremottak.
Dette er uforpliktende utover den hjelpen vi trenger til den enkelte turnering.
Disse turneringene er såpass store med mange spillere så vi ønsker helst dobbelt opp av alle vakter slik at man får avløsing i løpet av dagen.

Vi har også noen mindre turneringer samt våre egne klubbturneringer.
Her trenger vi også hjelp.

Gratis mat, drikke og kaffe/te tilbys selvfølgelig alle frivillige under turneringen.

Samtidig trenger vi sårt flere faste medlemmer i Turneringskomiteen.
Her dreier det seg om å ha ansvaret for gjennomføringen av enkeltturneringer:
Håndtere påmeldinger, sette opp startlister, skrive ut scorekort, ha Scoremottak/ Scoreregistrering og Premieutdeling.
Opplæring i bruk av GolfBox Turneringsmodul sørger vi selvfølgelig for.

Kunne du tenker deg å være med å bidra, enten på mer fast basis eller ved enkelte turneringer,
kontakt: Geir Kvam på telefon 98083964, epost: geir- kvam@hotmail.com,
eller si fra i Proshop når du er innom der.