Turneringer

Turneringskomiteen trenger forsterkning og fornyelse.

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 7. april 2015  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kan du tenke deg å bidra og påvirke klubbens turneringsprogram?Dette er en fin måte å bli kjent med mange av klubbens medlemmer. Omtrent 20 prosent av våre medlemmer spilte turnering på Kjekstad i 2014.Hvis du ser på turneringslisten skal vi i 2015 arrangere 24 turneringer (det blir nok et par i tillegg), noen av dem over flere dager.

Komiteen har ansvaret for klubbens turneringsvirksomhet.

I dag er vi 6 medlemmer i komiteen, men vil gjerne ha med flere. Flere medlemmer, mindre jobb på den enkelte, samtidig som vi opprettholder kontinuiteten Vi som sitter i komiteen i dag er jo ikke evighetsmaskiner. Før eller senere sendes stafettpinnen videre. Å delta i komitearbeidet er et kollektivt ansvar som påhviler alle klubbens medlemmer.

Det skal ikke legges skjul på at det er en jobb som skal gjøres, så noen lørdager og søndager må tilbringes på Kjekstad. Dog er ikke jobben større enn at også de som er ansvarlige for en turnering har anledning til å delta selv.

Som medlem av turneringskomiteen får du være med på å påvirke klubbens turneringsopplegg og ikke minst er deltagelse i komiteen en utmerket måte å komme i kontakt, bli kjent med klubbens medlemmer. Ca 20% av klubbens medlemmer spilte turnering på Kjekstad i 2014.

Dine kolleger i turneringskomiteen har alle lang fartstid og følgelig mye erfaring og kunnskap om våre turneringer. Du vil ikke bli kastet ut i det ukjente, men vil få grundig opplæring, bl a i  alle Golfboxs «hemmeligheter».

Høres dette spennende og interessant ut?

Ta kontakt med meg så tar vi en prat om det.

Kjell Birkelund, leder av turneringskomiteen
Mobil: 90029285, e-post: kbirkelu@online.no