Turneringer

Vellykket Østlandstour på Kjekstad i helgen

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 13. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

89 spillere stilte opp til første runde i strålende vær på lørdag.

Her spilles det i fire klasser; herrer netto og brutto, og damer netto og brutto.
I klassen damer brutto finner vi Beate Pedersen på 2, plass.

Martin Omnes tårner på førsteplass i klassen herrer netto, etter en Eagle på hull 9 på søndag. Og er kvalifisert til årets Mestergolf.

Vinner i herrer brutto var Sander Fjell, (Losby Golfklubb) etter en 67- og en 68-runde, Vinner av vår "klatrepremie" etter å ha gått flest plasser opp på listen fra lørdag til søndag var Johannes Lindstrøm, (Falkøping Golfklubb) som klatret 26 plasser.

Fullstendige resultatlister finner du via våre hjemmesider (Turneringer 2023).

Vi gratulerer alle vinnere og andre deltagere, og takker de som hjalp til med et vellykket arrangement.