Herrer - torsdag

Dato:søndag 6. oktober 2019 - kl. 1200
Sted:Hovedbanen
Start påmelding:12. september 2019
Slutt påmelding:onsdag 2. oktober 2019 kl. 14:00   (passert)
Klikk her for startliste og lag

Velkommen til herregruppenes avslutning på søndag kl. 1200! Vi møtes samlet på  f.k. søndag for årets siste runde i herregruppa!

Starttidene er i tidsrommet 1200 – 1340.

Etter runden møtes vi i det nye klubbhuset for sosialt samvær, mat og premieutdeling. Pris for hele morroa blir kr. 250,-. For denne summen får vi mat (Tacobord) , drikke, evt kaffe og premier for dagens innsats. Beløpet betales i kafeen før start.

Spilleformatet for dagen blir noe du kanskje ikke har spilt før;
I prinsippet er det bestball/fourball, men:

- Alle spillerne slår ut sitt utslag.
- Velg så det beste utslaget.
- Alle spillerne spiller fra den valgte posisjonen sin egen ball til den er i hullet.
- Notere score på hver spiller (markør).
(Det er altså KUN på utslaget man skal velge den beste posisjonen.)

Det blir nok av premier!
De 3 beste lagene får hver sine vinflasker.  Ikke av det billigste slaget!
Det premieres også med vin for nærmest pinnen på 4 hull og en longest drive.
I tillegg trekker vi:
-    2 stk. som får hver sin vinflaske.
-    3 stk som får hvert sitt gavekort på en sum som ihvertfall vil dekke lostballs på de neste 10 rundene.

I tillegg til dette blir det selvsagt premieutdeling for sammenlagtkonkurranser gjennom sesongen. Eclectic, Order Of Merit etc….

PS: Det er meldt lave temperaturer på søndag!  Husk lue og votter!

Merk: Gavekortene som blir delt ut kan brukes på alt i hele klubbhuset. Mat/drikke, utstyr eller simulator.

Nærmest pinnen på:
Hull 2