Turneringer

Sted:
Start påmelding:Se Golfbox
Slutt påmelding:Se Golfbox

Velkommen til tredje turnering i serien Kjekstad Tour 2019.

Det blir en Order of Merit for hver av de 4 klassene det spilles i i disse turneringene, og det premieres i alle klasser med mer enn 4 spillere i OoM.
Se egen side om OoM.

Dette er en singleturnering med fire klasser, med et maksimums deltakerantall på 42, etter først til mølla-prinsippet.

Klasse A- C spiller Slaggolf netto (Max-score = par+5),
Klasse D (hcp 37-54) spiller Stableford.
Hvis det er færre enn 4 spillere i en klasse spiller de sammen med nærmeste klasse.

Deltakeravgift: kr. 150,-. Ikke-medlemmer og greenfeemedlemmer betaler ordinær greenfee i tillegg til deltageravgiften.

Påmeldingsfrist 7. august kl 1500.

Turneringsansvarlig: Team 2,  ved Jan Presttun, mobil 99213008,  mail:  jan.presttun@sijakompetanse.no