Herrer - torsdag

Herrer - torsdag åpner sesongen!

Av: Jarle Midtskogen  |  Publisert: 12. april 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da er sesongen 2022 i gang! Vi starter med første runde den 28. april kl. 1600.

Gentlemen
Påmeldingen åpner i morgen kl 0600! Merk at vi starter kl 1600 på den første runden!

Også i år har vi vært så heldige å blitt tildelt en time i prime time for å hygge oss sammen!
Klubben har satt opp noen regler til alle gruppene i klubben for å kunne ha litt struktur og system. Å være med i en av gruppene på Kjekstad har etterhvert blitt veldig populært. Det har blitt mange av oss og det må naturlig nok settes noen grenser slik at andre også får mulighet til å spille på gode tider.

Følgende regler vil gjelder for 2022:
  • Det skal være 10 min mellom hver ball
  • Starttidene skal fylles opp med 4 spillere i hver ball, gjelder alle turneringer på Kjekstad GK
  • Påmeldings- og avmeldings frist kl 18:00, 2 dager før turnering
  • Forhåndsbetaling online i Golfbox ved påmelding
  • Etteranmeldelser etter fristen godtas ikke.
  • Grupper i primetime får blokkert maksimum 7 baller (28 spillere)
  • Ved flere enn 28 spillere kan det lages en reserveliste, og hvor spillere booker egen tid på konkurransedagen
  • Alle må sjekke inn i Proshop, ved å hente sitt scorekort. Scorekort føres i tillegg til app.

VIKTIG:
Vi har plass til maks 28 deltagere på vår avsatte time. Ved flere en 28 påmeldinger vil det automatisk opprettes en venteliste i systemet. De som står på denne og ikke har fått plass på startlisten, kan allikevel delta. Vilkåret er at man bestiller en egen starttid og MÅ spille sammen med minst en annen som deltar i turneringen. Man må også ha en starttid som ikke er tidligere en 2,5 timer før første tid på startlisten. Starter vi f.eks. kl 1630, kan man tidligst gå ut kl. 1400. Dette er fordi vi skal spille under nogen lunde samme forhold i turneringen.

- Det vil ikke bli anledning til å flytte spillere fra en publisert startliste til en starttid tidligere på dagen.
- Påmeldinger etter at fristen har gått ut godtas ikke.

Startavgiften blir kr. 74,-.
(Grunnen til den spesielle prisen er at alle gruppene i klubben har sin egen pris som startavgift og det skal bli mulig for klubben å skille disse fra hverandre i transaksjonene i Golfbox).

Klikk her for å komme til siden som viser årets turneringsliste.
Denne inkluderer linker til info, påmelding, startlister og resultater.

Det anbefales at du leser informasjonen som er lagt ut for Herrer - torsdag. Her er det nyttig info og ting du bør vite.
Dette finner du ved å klikke her

Lykke til i årets sesong!

Jarle Midtskogen
Gruppeleder Herrer torsdag.